Thursday, February 2, 2012

KELAS KEK BACK TO BASIC 2012

Assalamualaikum....dan haloo semua .terima kasih kerana masih sudi lg memgikuti blog saya dan menanti kek kek terbaru dan kelas -kelas terbaru dari saya .untuk bulan febuari ini ,saya akan membuka kelas untuk anda yang masih tercari cari resepi yang mudah tp sedap .

Sebenarnya banyak resepi yg sedia ada di internet atau buku resepi yg ada di pasaran tetapi bukan mudah untuk mendapat kan hasil kek yg gebu ,cantik dan sedap di makan .selalunya hasil yang anda perolehi tak sama dan kek tak seindah dan sesedap apa yg ada pada gambar di internet dan di buku resepi tu....tetapi tak lah semua nya ye...cuba anda kena rajin mencuba...

Dengan itu saya adakan kelas back to basic @ atau Easy to bake.saya akan mengajar kek yang mudah seperti kek pisang ,kek oren.kek rainbow dan banyak lg...ia sangat sesuai bagi anda yg baru nak cuba mem baking ni atau tercari cari resepi yang mudah dan sedap atau yang baru berjinak jinak di dunia bakery .Koleksi kek terbaik dan insyaalah gerenti jadi ...

JADUAL BULAN FEBUARI KELAS DEMO KEK BACK TO BASIC

1.KEK PISANG
2.RAINBOW BUTTERCAKE
3.CHOCOLATE BROWNIES
4.ORANGE CAKE

Tarikh :12 hb febuari 2012 ( Ahad ) Masa:10.30 pagi - 5 ptg @sehingga selesai .
Yuran :RM 150 .Deposit RM 50 MIN 3 orang .sekiranya kurang kelas akan di batalkan deposit di pulangkan .tp sekiranya anda membantalkannya sehari sebelum kelas @ tidak hadir deposit tidak di kembalikan.harap maklum.

JIKA BERMINAT NAK JOIN KELAS NI ,JANGAN SEGAN HUBUNGI SAYA DI 0162907312 PN.ANIEZA UNTUK KETERANGAN LEBIH LANJUT.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...