Monday, November 21, 2011

Alhamdullilah ...terharu dan bangga





Siapa kata ..kalau buat bisnes di rumah kita jadi tiada masa gan anak - anak dan rumah tangga ..Bagi saya itu kata kata yang tidak boleh di pakai atau di utara kan atau di cakap cakap sebagai alasan kita ingin melakukkan perkara yg kita suka ...Jika bijak mengatur langkah dan masa pasti berjalan lancar segalanya ...yelah kita ni manusia hanya allah yang menentukan ...berkat kesungguhan dan kegigihan dan doa sentiasa dan di sokong hubby tersayang alhandullilah syukur .walaupun sibuk ,  membuat tempahan dan kelas ...anak anak adalah keutamaan bg saya terutama ketika anak perempuan saya yang menghadapi exam akhir tahun ...berkat keperihatinan ketika bakal exam tiba ..saya jd cikgu kat umah lah...tempahan dan kelas di kurang kan demi fatin ...syukur anak saya berjaya mendapat ANUGERAH KECERMELANGAN PRETASI TAHUN 2 di sekolah di sek keb sek 18 .di sini saya sertakan sedikit gambar kenangan saya bersama anak saya NUR FATIN ATHIRAH JOHAN ....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...