Wednesday, November 24, 2010

KELAS ASAS MENGHIAS CUPCAKES BUTTERCREAM

Assalamualaikum..semua,


Saya  akan mengadakan kelas asas menghias cupcakes dengan menggunakan buttercream,kelas ni amatlah sesuai bagi yg baru nak belajar membuat cupcakes dan menghias menggunakan buttercream. Bertempat di kediaman saya di Taman Pinggiran USJ Batu 3 Shah Alam kira dekat dengan kilang gula CSR di batu 3 Shah Alam atau Sekolah Men.Teknik.Shah Alam .

TARIKH: 26/12/2010
HARI:AHAD
MASA: 2.00 PTG - 5.30 PTG
YURAN KELAS:RM 150


Sebahagian gambar - gambar cupcakes buttercream.









Saya akan mendemokan membancuh dan membakar cupcakes dan membuat buttercream icing.Lepas itu cara -cara pakai icing bag dan jenis tip/muncung icing .Selepas tu saya akan tunjukkan 16 jenis decoration yang mudah di ikuti dan bolehlah di cuba oleh semua.
Bayaran RM 150 sahaja.Hanya yang sudah membayar sahaja akan di daftarkan .Saya akan menyediakan kesemua bahan -bahan yang di perlukan .
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di no.0162907312.




p/s: Jangan risau bagi yang pertama kali mencuba ..atau yang tak tahu tentang baking...masa kelas semua boleh di tunjukkan...asal anda ada minat n tak cepat putus asa ...try...n try..n try..insyaallah.


Pn.Anieza
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...